Tuesday, May 19, 2009



Forever and ever!
                    

name kelas : 5t1
cekgu kami: Pn Rose Sita
Ketua Tigkatan: wak den

belakang kiri : arep (topeng), epul zola, kutil, wafi, mat top!, bob (sunya), 
       epul, daus, sabri, ayep, sam, kunal, mior jenab, mr. adib.

berdiri line 2 kiri : julilah, zetty, reha, dinasore, syikin, echa, fattiyah, ema, 
tika akma, en. fiza, lupe jugak :p, zimah isa, epit, tapai

duduk kiri : syakgila, lia legend killer, biha, lupe lah :p, captain wakden,
 CEKGU SAYANG (: , siti cendol, linda, wafaa suga mami, mami daya, pita itik

5 comments:

wanwan said...

bapakla kadet bomba time skola..nanti kalau ada jiran akunya umah terbakar aku call kau

Anonymous said...

legend killer ehh?dont mess wif me. hahah ayt nk poyo sjaa
eh eh thniah! anda beetle pertama yg m'folo blog ksygn aku (ceh syg ke?)
ape2 je la. tp a good start.blaja mengarang lg ohh

s y a e f u l h. said...

lalala :P

Wafaa Afi said...

oy! aku bukan suga mami ko dah! maluk haku cemniH!
weh aku rindu kat kutil la weh. haha

s y a e f u l h. said...

ciss. kontrak la wey. haha
aku lupe-lupe kot name kutil 2. 2 pn aku men tarah jeh. haha.
ade lg yg xigt.

Post a Comment